Prodejte i problémovým zákazníkům (2denní trénink)

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro: obchodníky, kteří chtějí těžit i z „nepříznivých“ obchodních jednání a kontaktů

Trénink je zaměřen na zvládání „nepříjemných situací v obchodě“. Jde o situace nejde o lidi. Cílem je naučit se porozumět a zvládat tyto situace tak, aby nedocházelo z těchto důvodů ke ztrátám klientů. Jedním z hlavních cílů je naučit a vytrénovat účastníky v dovednosti „efektivního dotazování“, zjišťování příčin a nabídky „optimálního řešení“. Připravit účastníky na řešení situací, kdy kritika je osobního charakteru, je oprávněná či neoprávněná. Hlavním cílem je dokázat vytvářet „dojem korektního, profesionálního jednání“.

Témata:

  • Co lidé nakupují – motiv ke koupi
  • Jak uklidnit a vysvětlit situaci
  • Kritika jako zdroj informací pro prodej
  • Jak prodat řešení problému
  • Jak získat referenci z každé situace
  • Jak rychle nabrat síly (osobní rozvoj)

Prodejte i problémovým zákazníkům (2denní trénink)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.