Základní info
  Cíl:
naučit posluchače sebevědomému a erudovanému vystupování na veřejnosti, absolventi se naučí přesvědčivě argumentovat a podpořit svůj verbální projev, vhodnou formou i neverbálně a tím přispějí ke zvýšení prodeje nabízené služby nebo produktu.
Určeno:
pracovníkům, kteří veřejně prezentují produkty nebo služby, zaměstnancům agentur, kteří organizují " ochutnávky, obchodníkům, demo-ladies.
Provedení:
jednodenní kurs se zaměřením na procvičení probíraných témat a řešení modelových situací . Možno rozšířit o zpětnou vazbu s videem (v tomto případě je kurs 2 denní).
Obsah kursu:
 1. Příprava prezentace
 2. Úloha prodejce
 3. Vlastní prezentace
 4. Verbální projev
 5. Neverbální projev
 6. Kritická místa prezentace
 7. Asertivita
 8. Typologie zákazníka
Termíny:
individuální domluva