Prodejce po telefonu

Kurz na míru

Základní info

Obsah:
Základy efektivní komunikace
Porozumění verbální a neverbální komunikace
Asertivita
Sebepoznání
Osobní rozvoj
Řešení konfliktů
Prodejní dovednosti
Specifika prodeje po telefonu
Vyřizování stížností a reklamací
Zvládnutí stresu
Závěrečný test, praktické přezkoušení


Rozsah semináře: Úhrnný počet vyučovacích hodin a tréninku: 136 výukových hodin.


Popis:
Tento program je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.
Cílem rekvalifikačního kurzu je příprava lidí pro novou profesi "Prodejce po telefonu" a výkon pracovních činností - recepční, pracovníků telefonní ústředny, informačních středisek, kartoték, přijímání objednávek, zákaznického servisu, prodejních oddělení ve výrobních podnicích i nevýrobní sféře (sektor služeb, banky, pojišťovny, zdravotnická zařízení, úřady státní správy)

Program obsahuje komplexní znalosti a praktické dovednosti pro jednání s klientem a pro prodej po telefonu.

Prodejce po telefonu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.