Příprava servisních techniků

Kurz na míru

Základní info

Cíl
Vysvětlit filosofii konkurence - rozšiřování služeb jako nutnost, stálý zákazník znamená obchodní úspěch, ovlivňuje pravidelný zisk a pozici před konkurencí.
Získat vyąąí sebejistotu při jednání se zákazníky. Naučit se přesvědčit zákazníka o své odbornosti a získat ho pro komplexní servisní nabídku.
Ověřit znalosti o základních standardech společnosti, přesvědčit o výhodách týmové práce.
Popsat znalosti a dovednosti nutné pro práci servisního technika, kde a proč vznikají problémy, jak je lze řešit, co každý individuálně je schopen udělat - rozvinout v této oblasti - formou akčního plánu.

Rozsah: 2 dny

Příprava servisních techniků

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.