Prezentační dovednosti

Kurz na míru

Základní info

Seznamovat s výrobkem 10 potenciálních zákazníků místo jediného může být opravdu desetkrát účinnější. Ovšem jen tehdy, podaří-li se získat posluchače na svou stranu.

Využít možnosti prezentace jako výhodné prodejní techniky využívá mnoho firem. Prezentace se navíc staly běžnou součástí práce nejen prodejních zástupců, ale i manažerů první linie, manažerů přípravků a dalších pracovníků firmy. Vždyť mnohokrát je úspěšná prezentace klíčem k uspokojení zákazníka i uvnitř vlastní firmy.

Úspěch prezentace spočívá v dodržení určitých zásad. Pro osvojení těchto zásad je mimořádně výhodné zachování dvou podmínek. První je použití videozáznamu vlastní prezentace ve spojení s individuální koučovací technikou. Druhou je pak využití prezentace na známé téma, nejlépe přímo prezentaci vlastního přípravku.

Kurz je zaměřen na prezentace pro menší skupiny (do 20 posluchačů) se všemi specifiky podobných seminářů v porovnání s prezentacemi pro větší auditorium. Klíčovou částí kurzu je práce s videozáznamem vlastní prezentace za účelem zpětné vazby, a pak závěrečná prezentace kolegům.

Praktická cvičení jsou prováděna na konkrétním výrobku, jehož výběr je v kompetenci objednatele. Součástí modelové prezentace provedené na tréninku je i základní prodejní strategie pro vybraný výrobek. Tato forma přispívá ke zvýšení konečného efektu tréninku.

(Na tento trénink navazují kurzy IMAGE, SKUPINOVÉ DISKUSE A ÚČAST NA VELETRHU)

Charakter kurzu:

2 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem, individuální koučování za použití videozáznamu vlastní prezentace a závěrečná prezentace pro skupinu

doporučený počet účastníků: 8

cena zahrnuje: individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, videokazetu pro každého účastníka (v případě zájmu), certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna

Pro koho:

obchodní zástupci, a to i začínající, manažeři produktů, pracovníci marketingu, pracovníci medicínských oddělení farmaceutických firem, všichni, kdo vystupují před skupinou lidí s cílem skupinu ovlivnit pracovníci reklamních a PR agentur


Cíl:

*
osvojení základních zásad prezentace skupině posluchačů
*
seznámení s nejčastějšími chybami při prezentaci a jejich odstranění
*
základy úspěšného zvládnutí diskuse
*
základy úspěšného vedení semináře
*
suverénní zvládnutí přípravy prezentace


Osnova:

*
co dělá dobrou prezentaci dobrou prezentací
*
příprava prezentace (výběr posluchačů, volba vhodné AV techniky, pozvání)
*
příprava vizuálních pomůcek a doprovodného sdělení
*
kontrola místa prezentace
*
jak se odlišit od konkurence aneb významné detaily
*
základy non-verbální komunikace
*
odpadkové věty, vycpávková slova, paralingvistika - definice, ukázky, prevence
*
jak odpovídat na otázky, jak vést diskusi
*
co s "trapasy” aneb s úsměvem jde všechno líp
*
závěrečná prezentace (praktické cvičení s videozáznamem)

Prezentační dovednosti

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.