Praktická asertivita v jednání s klientem

Kurz na míru

Základní info

Komu je kurz určen:
obchodníci

Cíl a přínos:
Zlepšit reagování na neproduktivní styly komunikace. Natrénovat si reakce v konkrétních situacích - reakce na kritiku, odmítnutí požadavku, prosazení požadavku apod.

Obsah:
* Asertivní komunikace jako základ partnerství a jednání typu win/win v obchodním vztahu
* Jak asertivně přijímat kritiku a zvládat negativní postoje klienta
* Umění asertivně odmítnout nereálné požadavky klienta a možnosti kompromisního řešení
* Způsoby asertivního sebeprosazení v obchodním jednání
* Trénink asertivních formulací využitelných v procesu obchodního jednání

Praktická asertivita v jednání s klientem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.