Základní info
Účastníci
Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
Po absolvování tohoto workshopu mohou účastníci rozvíjet své dovednosti v navazujících workshopech: "Způsoby zvyšování účinnosti prodeje" a dále "Profesionální metody prodeje"
Cíle
* Uvědomění si procesu prodeje
* Určení individuálních dispozicí a schopností pro prodej
* Poskytnutí instrukcí a procvičení technik efektivního prodeje
Obsah
* Úvod workshopu
* Entuziasmus a angažovanost
* Pět etap procesu prodeje
* Obchodní prezentace s ohledem na pět etap procese prodeje
* Vliv pozitivního postoje prodejce na výsledky prodeje
* Získávání pozornosti zákazníka: jak si zajistit dobrý start
* Vyvolání zájmu: jak získat zákazníka pro pokračování rozhovoru
* Prezentace: o čem je nutno přesvědčit zákazníka
* Vyvolání touhy koupit: jak vyvolat v zákazníkovi pocit potřeby nabízeného produktu
* Uzavření obchodu: jak přesvědčit zákazníka, aby souhlasil s nákupem a potvrdil objednávku
* Vedení rozhovoru se zákazníkem s využitím modelu "asociací"
Délka
Kurz je jednodenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.