Péče o zákazníka

Kurz na míru

Základní info

1-2 dny

Motto:
"Zákazník zůstane Vaším zákazníkem, dokud o něj budete pečovat.?

Získávání nových zákazníků je stále těžší. Proto zcela logicky firmy začínají klást vysoký důraz na maximální spokojenost stávajících zákazníků a péči o ně. Spokojený zákazník v obchodě a službách je nejlepší reklamou. Naproti tomu každý nespokojený zákazník negativně ovlivní dalších až 16 potenciálních zákazníků. Špatný dojem nespokojeného zákazníka se šíří asi 3x rychleji než dobrý dojem spokojeného zákazníka. Škody, které nespokojeností zákazníků vznikají jsou velmi vysoké, i když těžce vyčíslitelné. Velmi často vznikají pouze z neznalosti základních znalostí a dovedností. Péčí o zákazníky lze těmto ztrátám zabránit.

Účastníci se naučí a natrénují:
Naučíte se pojmenovat a uvědomit si faktory, které jsou pro zákazníky důležité. Zvýšíte tak možnost pozitivně na zákazníka zapůsobit a vytvořit si tak ideální výchozí pozici pro vybudování kvalitních vztahů se zákazníky a tím i možnost dalších obchodů.

Firma získá:
Pracovníky, kteří si uvědomili nutnost pečovat o zákazníky. Zkvalitněním jejich přístupu k zákazníkům získáte spokojené zákazníky, kteří vnímají aktivity a snahu ze strany Vaší firmy jako zájem o jejich osobu. Právě tento fakt, že jako zákazník je ve středu zájmu Vaší firmy, je rozhodujícím faktem, na základě kterého se zákazník stává spokojeným zákazníkem. Vaše firma tak získá přívlastek firmy skutečně orientované na zákazníka. Snížíte tak počet zákazníků, kteří odchází jinam. Ztrátou zákazníka nejen snižujete své zisky, ale zároveň dáváte šanci konkurenci.

Péče o zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.