Základní info
OBTÍŽNÁ KOMUNIKACE
Tréninkový seminář je určen každému, kdo ve své profesi či osobním životě potřebuje efektivně komunikovat se svým okolím. Typickými účastníky tréninku jsou obchodní zástupci, prodejci, pracovníci oddělení pro styk s klienty, podnikatelé, manažeři atp. Vhodný je zejména pro toho, kdo se musí často vyrovnávat se stresovými situacemi, je nucen řešit konflikty a rychle se rozhodovat.
CÍL:
Na tréninku si osvojíte zásady efektivní komunikace bez předsudků, zaměřené na konečný efekt - tedy porozumění a dohodu. Zvládnete asertivní techniky potřebné pro konstruktivní řešení námitek, stížností a kritiky.
OBSAH:
............
PRŮBĚH:
Jde o interaktivní seminář s výkladem, praktickými příklady, skupinovým tréninkem a nácvikem chování v modelových situacích, na přání s videotréninkem.
PLÁN:
Obsah je rozvržen do dvou dnů (á 8 hodin výuky).