Obsluha zákazníka na prodejně

Kurz na míru

Základní info

2 dny

Motto:"Ani perfektní výrobek se sám neprodá. Prodávají lidé.?

Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši dosahovaných tržeb. Majitelé větších obchodů prožili většinou stejnou zkušenost. Dokud s maximální péčí obsluhovali zákazníky oni, byly dosahované tržby vysoké. V okamžiku, kdy zůstal obsluhující personál v prodejně sám, tržby často výrazně klesly. Někdy je tento stav způsoben nezájmem ze strany personálu, většinou však je dán tím, že odborní prodavači neví, jakou vhodnou formou nabídnout zboží a dovést zákazníka ke koupi a jak vzbudit v zákazníkovi pocit potřeby vzít si zboží kvalitnější a tím tedy i dražší. Neznají velmi často ani základy psychologie prodeje a jednání se zákazníkem. Mnozí z nás mají zkušenosti s tím,že prodávající personál prostě neumí vysvětlit, proč by si měl zákazník zboží koupit. Tento seminář všechny tyto dovednosti učí. Investice do tréninku prodávajícího personálu se rozhodně mnohonásobně vrátí.

Účastníci se naučí a natrénují:
Osvojíte si zásady jednání, které zákazník očekává a na základě kterých se rozhoduje, zda koupí nebo ne. Dokážete v krátkém čase navázat kontakt a zjistit potřeby zákazníka. Na základě nich potom prezentovat ten typ a takové vlastnosti výrobku, které zákazník od výrobku vyžaduje.

Firma získá:
Profesionální přístup obsluhy prodejen, která zákazníkům podá přesně takové informace, které jsou důležité pro to, aby byl zákazník spokojený a zároveň, aby výrobek koupil. V podobě spokojených zákazníků získáte stálé klienty, kteří budou pro Vaši firmu i prodejnu více než reklamou.

Obsluha zákazníka na prodejně

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.