Navázání kontaktu a vztahu se zákazníkem

Kurz na míru

Základní info

2dny

Motto:
"Dobré vztahy jsou klíčem k dlouhodobé prosperitě firmy.?

Navázání kontaktu a následné vytvoření vztahu mezi obchodním zástupcem a zákazníkem není zdaleka jednoduchou záležitostí. Přitom celá řada obchodních jednání je ztracena už během prvních minut, protože pracovník nedokáže zaujmout zákazníka ani po osobní ani po profesní stránce. Osvojení si tohoto umění vyžaduje dodržování určitých zásad a důkladný trénink. Tím vznikne pevné sebevědomí, které je základem pro vytvoření rovnocenného vztahu se zákazníky.

Účastníci se naučí a natrénují:
Snadno budete navazovat vztahy se zákazníky a budete je umět rychle rozvíjet a upevňovat. Díky tomu budete snadněji získávat důvěru zákazníků pro Vaše výrobkyči služby.

Firma získá:
Pokud budou mít Vaši zástupci a pracovníci lepší vztahy se zákazníky, budou Vaši zákazníci věrnější Vaší firmě.

Navázání kontaktu a vztahu se zákazníkem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.