Námitky zákazníků a jejich zdolávání

Kurz na míru

Základní info

2 dny

Motto:
"Kdo neumí zdolávat námitky, neumí prodávat.?

Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu - ?Je to drahé?, ?Nemám peníze?, ?Musím si to rozmyslet?, ?Konkurence má výhodnější podmínky?. Nezvládnutí těchto námitek znamená jednoznačně ztratit zákazníka. Pro potenciálního zákazníka je rozhodnutí koupit vždy doprovázeno smíšenými pocity a strachem ze špatného rozhodnutí. Tento vnitřní konflikt se projevuje námitkami zákazníka. Námitky zákazníků musíme umět zodpovídat reflexivně a logicky. Víte, jak zjistit, je - li zákazníkova námitka skutečně vyřešena? Přes námitky lze projít snadno. Tuto dovednost si ale nelze osvojit bez tréninku.

Účastníci se naučí a natrénují:
Tím, že pochopíte příčiny a kořeny námitek, získáte sebedůvěru potřebnou k samotnému zdolávání námitek. Naučíte se 14 technik pro zvládání námitek. Díky tomu, že budete umět rozlišit od sebe jednotlivé druhy námitek, můžete si vybrat vhodnou techniku pro jejich zodpovězení a obchodní jednání zdárně uzavřít.

Firma získá:
Díky absolvování tohoto tréninku si Vaši obchodní zástupci dokáží lépe poradit s nejtěžšími námitkami na cenu Vašich výrobků a služeb a jejich srovnávání s konkurencí. Tím se výrazně zvýší šance na úspěšné jednání.

Námitky zákazníků a jejich zdolávání

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.