MERCHANDISING

Kurz na míru

Základní info

Cíl
schopnost uspořádat prodejní prostory a prezentovat zboží na základě psychologie chování zákazníka. Absolvent bude schopen zefektivnit pohyb zboží na prodejně, optimalizovat objednávky a vhodným dispozičním řešením provozovny přispět ke zvýšení obratu zboží na prodejně.Optimální nabídka pro zákazníka bude vytvořena s přihlédnutím k ziskovosti prodeje jednotlivých druhů zboží.

Určeno pro:
manažery a asistenty prodejen a marketů, provozní pracovníci v oblasti prodeje, majitele prodejen.

Provedení:
1 denní kurs převážně přednáškového charakteru s řešením případových situací z praxe a diskusí.

Obsah kursu:
1. Význam merchandisignu
2. Psychologie chování zákazníka
3. Prezentace zboží
4. Podpora prodeje
5. Nákupní atmosféra
6. Obchodní sortiment
7. Obchodní provoz
8. Zásoby a jejich žízení

Termíny:
po naplnění skupiny - individuální domluva

MERCHANDISING

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.