Základní info
  Cíl
schopnost uspořádat prodejní prostory a prezentovat zboží na základě psychologie chování zákazníka. Absolvent bude schopen zefektivnit pohyb zboží na prodejně, optimalizovat objednávky a vhodným dispozičním řešením provozovny přispět ke zvýšení obratu zboží na prodejně.Optimální nabídka pro zákazníka bude vytvořena s přihlédnutím k ziskovosti prodeje jednotlivých druhů zboží.
Určeno pro:
manažery a asistenty prodejen a marketů, provozní pracovníci v oblasti prodeje, majitele prodejen.
Provedení:
1 denní kurs převážně přednáškového charakteru s řešením případových situací z praxe a diskusí.
Obsah kursu:
 1. Význam merchandisignu
 2. Psychologie chování zákazníka
 3. Prezentace zboží
 4. Podpora prodeje
 5. Nákupní atmosféra
 6. Obchodní sortiment
 7. Obchodní provoz
 8. Zásoby a jejich žízení
Termíny:
po naplnění skupiny - individuální domluva