Mediatrénink

Kurz na míru

Základní info

Různé typy médií nás v dnešní době atakují doslova na každém kroku. Není divu, že se novinářské otázky u řady lidí i firem setkávají s obavami. Jak na ně reagovat? Které informace sdělit, a kterým se raději vyhnout? Jak s médii vycházet k oboustranné spokojenosti? Klíč k těmto situacím poskytuje mediální trénink. Je určen především pro vrcholové manažery, ředitele a pracovníky marketingových oddělení či tiskových odborů malých a středních firem. Jeho cílem je pomocí teorie a praktických ukázek seznámit účastníky s hlavními principy úspěšné komunikace s médii, která umožňuje dosahovat pozitivní publicity a systematicky budovat dobré jméno firmy.

Mediální trénink lze realizovat maximálně pro 4 - 5 lidí ve skupině. Program se skládá ze dvou vzájemně navazujících částí – teoretické a praktické.

Teoretická část: média, základy jednání s novináři

  • Co novináři potřebují, jak myslí a pracují
  • Základní body komunikace s novináři, rady a tipy pro jednání s nimiObsahová i formální příprava na rozhovo
  • Neverbální komunikace, řešení obtížných situací

Praktická část před kamerou; nácvik situací

  • Příprava na komunikaci s novináři (diktafon, mikrofon, telefon)
  • Jak předat novináři relevantní sdělení ve vyhovující formě
  • Příprava na medializaci vlastní osobnosti, firmy
  • Nácvik komunikace s novináři na konfrontační téma
  • Shrnutí a hodnocení, dotazy, diskuse

Mediatrénink

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.