Marketingová strategie jako klíč k úspěchu

Kurz na míru

Základní info

Zaměření kurzu

Kurz je zaměřen na osvojení si schopností strategického náhledu na marketingovou činnost organizace, získání přehledu o možnostech analytických nástrojů strategického marketingu.

Komu je kurz určen

Určeno pro vedoucí marketingu, vedoucí obchodních oddělení, marketingové specialisty, obchodníky, majitele firem.

Zkrácený obsah

Cíle marketingové strategie firmy (zkušenosti z českých
a zahraničních společností)

  • Provázanost strategie společnosti a marketingové a obchodní strategie
  • Klíčové faktory fungování marketingu ve firmě
  • Provázanost marketingového a obchodního plánu
  • Marketing ve společnostech podle podnikatelského záměru
  • Hlavní marketingové činnosti
  • Marketing nebo PR
  • Jak budovat trh aneb marketing jako klíč k získání nového trhu
  • Marketingový mix
  • Zásady efektivního marketingu
  • Segmentace trhu
  • Analýza trhu – jaké nástroje využívat (praktické příklady)
  • SWOT analýzy, analýza portfolia, ABC………….
  • Budování značky a její uvedení na trh (praktické příklady z českých a zahraničních firem)
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Budování účinné a efektivní reklamy
  • Praktická cvičení

Místo konání

Neuron consulting, s.r.o., Kratochvílova 1

Metody a techniky

Kurz je tvořen z 60 % praktickým nácvikem a řešením modelových situací z oblastí analýzy trhu, budování značky, řízení vztahů se zákazníky v praxi z mezinárodních společností. Kurz vedou lektoři s praktickými zkušenostmi z mezinárodních společností. Kurz je zároveň sdílením zkušeností účastníků v oblasti obchodních dovedností.

Podklady k tréninku budou v tištěné podobě s prostorem pro poznámky účastníků, formát A4 kroužková vazba.

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

                         Více informací naleznete zde: 

Marketingová strategie jako klíč k úspěchu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.