Marketing v cestovním ruchu a volnočasových aktivitách

Kurz na míru

Základní info

Vstupní předpoklady
Znalosti na úrovni středoškolského vzdělání se zaměřením na cestovní ruch.

Cíl modulu
Seznámení se základy marketingu se zaměřením na služby jako produkt. Získání informací o marketingovém mixu a tvorbě produktů a vytvoření si ucelené představy o marketingu v zařízeních cestovního ruchu a volnočasových aktivitách.

Obsah modulu
historie a vývoj marketingu, význam, funkce a organizační struktura marketingu
trendy v marketingu
marketing výrobku a služby
trh cestovního ruchu a volnočasových aktivit
poptávka po cestovním ruchu a spotřebitel
produkty cestovního ruchu volnočasových aktivit
marketingový mix služeb
marketingový informační systém
marketingový výzkum
marketingová strategie v cestovním ruchu
marketing měst, obcí a regionu

Marketing v cestovním ruchu a volnočasových aktivitách

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.