Základní info
KRIZOVÁ KOMUNIKACE
Trénink je určen vedoucím pracovníkům, zaměstnancům útvarů pro styk s veřejností, mluvčím, majitelům firem, soukromým podnikatelům...
CÍL:
Absolvent tréninku bude připraven odpovídajícím způsobem reagovat na neočekávanou událost, která může svým dopadem poškodit dobrou pověst jeho společnosti nebo organizace, bude schopen adekvátně komunikovat s veřejností, vlastními zaměstnanci, státními orgány a dalšími dotčenými subjekty.
OBSAH:
Zásady krizové komunikace -- Krizový komunikační scénář -- Reakce na mimořádnou událost -- Informování veřejnosti -- Informování zaměstnanců a státních institucí -- Práce s veřejným míněním -- Komunikace s médii -- Image v krizové situaci.
PRŮBĚH:
Trénink je veden koučovací technikou jako interaktivní seminář s výkladem a velkým důrazem na praktický nácvik chování v krizových situacích.
PLÁN:
Obsah tréninku je standardně rozvržen do jednoho dne (á 8 hodin). Je vhodné v rozmezí cca tří čtyř týdnů po úvodním tréninku několikrát zopakovat jeho praktickou část.