Základní info
  Jedná se o dvoudenní výcvikový kurz, určený jak pro pracovníky řídící skupinu lidí (mistry, vedoucí oddělení a odborů), tak i pro všechny ostatní, kteří přicházejí do osobního kontaktu s vnitřním i vnějším zákazníkem.
Cílem kurzu je získání dobrých návyků v oblasti jednání s lidmi, jejichž využívání vede k dosažení lepších výsledků. Současně má pomoci těm, kteří mají za úkol oslovovat, přesvědčovat, informovat a organizovat lidi.
Trénink posluchačů je snímán videokamerou. Součástí výcviku je i společný rozbor takto získaných materiálů. 
KOMUNIKAČNÍ PRINCIPY 
* sebeovládání (zvládání emocí)
* komunikace verbální a neverbální
* nejčastější komunikační bariéry
* cvičení prezentace před kamerou s rozborem
KOMUNIKATIVNÍ DOVEDNOSTI A JEDNÁNÍ S LIDMI 
* pravidla aktivního naslouchání
* jak reagovat na námitky
Lze sestavit kurz na přání a to i ve vámi požadovaném rozsahu. Rovněž je možné vícedenní kurz rozdělit do několika na sebe navazujících etap.