Komunikace uvnitř firmy a vztahy na pracovišti

Custom course

Information

1 -2 dny

Motto:
"Jen málo firem si uvědomuje,že kvalitní, vyvážené a přátelské vztahy na pracovišti, včetně dobré komunikace jednotlivých lidí ve firmě, vytváří naprostý základ pro úspěšný a dynamický růst firmy.?

Vztahy nám pomáhají komunikovat. Schopnost vyvíjet s někým vztah daleko přesahuje slova, která při rozhovoru používáme. Proto kdykoli soustředíte svou pozornost na někoho a snažíte se opravdu porozumět tomu, co říká, téměř automaticky začínáte budovat vztah. Většina firem se snaží budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky a s partnery. Zaměřují se hlavně na komunikaci plynoucí směrem ven z firmy. Pokud však nefungují na dobré úrovni vztahy mezi jednotlivými pracovníky, firma pak nakonec na zákazníka působí nestabilně a neprofesionálně. Pokud bude dobře fungovat komunikace nejen mezičleny týmu, ale v celé firmě i mezi jednotlivými odděleními, bude celá firma reagovat na podmínky trhu daleko pružněji a lépe než konkurence.

Účastníci se naučí a natrénují:
Budete vědět, jaké jsou principy budování vztahů a naučíte se je vytvářet. Dozvíte se, jaké jsou způsoby vyjednávání mezi kolegy i obchodními partnery. Budete umět aktivně naslouchat a zjistíte, jaké jsou názory a postoje Vašeho partnera při komunikaci. Bude znát, jakým způsobem můžete přispět k budování vztahů.

Firma získá:
Kvalitní a fungující základnu lidí, kteří jsou schopni dobře komunikovat. Získáte kolektiv, který má předpoklady k větší zodpovědnosti. Vztahy na pracovištích budou vyvážené a podporující individualitu každéhočlověka.

Komunikace uvnitř firmy a vztahy na pracovišti

Provider contact information available upon registration

The provider of this course does not have a commercial presentation at EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Or use the enquiry form.