KNO Česko - Tréninky PODPORY PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Kurz na míru

Základní info

Při koncepční práci zaměřené na zvýšení produktivity práce může být trénink jedním z dílčích kroků. Při sestavování tréninkových programů vycházíme z analýzy tréninkových a rozvojových potřeb, kterou jste si buď provedli sami nebo vám s ní můžeme pomoci. Tento postup vám zajišťuje, že finální podoba obsahu i formy tréninku bude přesně odpovídat potřebám vašich zaměstnanců.

Uvádíme příklady dvoudenních tréninkových modulů na

PODPORU PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

  • Vedení prodejního týmu
  • Management prodeje
  • Komunikace v profesionálním prodeji, komunikačně – prodejní standardy
  • Základní principy úspěšného prodeje
  • Psychologie prodeje – typologie zákazníka
  • Konzultativní techniky prodeje, zvládání námitek zákazníka
  • Zjišťování potřeb a prezentace produktů
  • Osobní komunikace se zákazníkem a základy asertivity
  • Vedení obchodních jednání a dosahování dohody s různými typy lidí
  • Vyjednávání s obchodními partnery
  • Vyjednávání pro nákupčí
  • Zvládání obtížných a konfliktních situací při jednání se zákazníkem
  • Normy služeb zákazníkům
  • Cena a jak ji prezentovat
  • Telefonické dovednosti
  • Zásady prodeje po telefonu
  • Telemarketing
  • Prodejní dovednosti pro prodejce a servisní techniky - automobilový průmysl
  • Prezentace na výstavách a veletrzích

KNO Česko - Tréninky PODPORY PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.