Klientský přístup - servisní technici

Kurz na míru

Základní info

Tento kurz je určen servisním technikům.

Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v servisní službě. Definuje vnitřní a vnější klienty. Poskytne případové studie pro rozvoj servisního komunikačního procesu a zákaznické vnímání přidané hodnoty. Provede trénink řešení případových studií pro kontakt se zákazníkem formou videotréninku modelových situací se zpětnou vazbou od lektora.

Výstup: Formulace zásad a pravidel klientského přístupu, formulace zásad obchodního jednání.

Cíl: konzultanti zvládnou základní techniky klientského přístupu
Cíl: servisní technici zvládnou základní techniky klientského přístupu

Rozsah kurzu: 1 den

Klientský přístup - servisní technici

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.