KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Kurz na míru

Základní info

Cíle

  • uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků
  • zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka
  • zlepšit se ve stanovování efektivní strategie rozvíjení obchodu s klíčovými zákazníky

 

Kurz je určen pro

obchodní zástupce.

 

Obsah

Charakteristiky klíčového zákazníka

Analýza klíčového zákazníka

Analýza postavení firmy u klíčových zákazníků

Péče o klíčové zákazníky

Stanovování cílů a plánů rozvoje obchodu s klíčovými zákazníky

 

Charakteristika a forma

„Key Account Management" je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a tréninkové školení.

 

Pracovní metody

  • krátké přednášky
  • moderovaná diskuze
  • práce ve skupinách
  • trénink
  • individuální práce


Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.