Jednotný telekomunikační styl

Kurz na míru

Základní info

Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří velkou část svého pracovního dne komunikují se zákazníkem po telefonu. Není nutno rozlišovat, zda se jedná o zákazníka vnějšího, či vnitřního. Cílem kurzu je sjednotit návyky při telefonní komunikaci a to tak, aby došlo ke zvýšení vytvářené image organizace.
Kurz probíhá interaktivně, trénink je podroben společnému rozboru.

Lze sestavit kurz na přání a to i ve vámi požadovaném rozsahu. Rovněž je možné vícedenní kurz rozdělit do několika na sebe navazujících etap.

Jednotný telekomunikační styl

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.