Jednání s klienty u přepážky (v prodejně)

Kurz na míru

Základní info

Pro koho zejména:
- podnikatel, liniový manažer
- asistent, sekretářka
- obchodní zástupce
- specialista (technik, ekonom, ap.)

Cíl semináře:
Vycvičit účastníky v obchodním jednání u "přepážky" (recepce, bankovní provoz ap.).

Obsah semináře:
Zákaznický přístup, obchodní kompetence, komunikační dovednosti, typologie klienta, řešení obchodních situací, jednání v konfliktních situacích.


Použité metody:
- výklad s diskusí
- sebereflexe účastníků
- řešení modelových situací
- hra rolí - TV záznam s rozborem

V rozsahu předložené nabídky můžete od nás získat :
* provedení výukového semináře k uvedené tématice
* výcvik (tréning) zvolené profesní dovednosti
* konzultace k řešení Vaší problematiky

Vaše objednávka bude vždy realizována v programu "šitém na míru", postihujícím specifika zadaného problému. Obdržíte moderně koncipovaný program, v případě vzdělávací nebo tréningové aktivity založený na aktivizačních nebo moderačních metodách, s využitím audiovizuální techniky a videotréningu.

Jednání s klienty u přepážky (v prodejně)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.