InterMarketing

Kurz na míru

Základní info

Program přináší ucelené koncepty pro rozvoj marketingového řízení průmyslových systémů a tak vychází vstříc požadavkům tvůrců podnikových strategií i marketingových specialistů. Silnou stránkou je třístupňový pohled v členění : strategický marketing - operační marketing - speciální marketing (řízení klíčových zákazníků, řízení výrobku, řízení značky, řízení příležitostí). Zprostředkuje účinné techniky a nástroje ve všech třech rovinách. Nabízí akční výcvik v podobě logistických her, simulací marketingového řízení podnikatelských procesů i řešení problémů rozvoje zákaznických vztahů zúčastněných podniků. Moderní prvky představuje databázový marketing, integrace tvorby hodnot v řetězcích a sítích, modelování rozhodovacích procesů zákazníků.
Absolventi programů získají prestižní diplomy
Společnosti pro strategické řízení, inovace a podnikatelství - SSŘIP
a partnerských organizací - předních světových manažerských institucí.

Mezinárodní institut certifikačních studií nabízí ucelené programy umožňující v jednotlivých oblastech aktivně ovládnout soubor účinných konceptů, metod a nástrojů.

Výcvik je založen na principech akčního učení, tj. na řešení aktuálních problémů a reálných situací z praxe zúčastněných manažerů a podniků. Programy jsou založené na systému kreditů získávaných v tuzemské a mezinárodní části přípravy.

Studium v ČR probíhá formou 3-denních seminářů konaných jedenkrát měsíčně. Mezinárodní studia se realizují podle individuální volby formou účasti ve špičkových projektech a akcích partnerských organizací - předních světových manažerských institucí. Absolventi ?InterProgramů' v nich získávají přístup k "best practice" v podnikatelském řízení nejlepších světových korporací.
Absolventi programů získají prestižní diplomy
Společnosti pro strategické řízení, inovace a podnikatelství - SSŘIP
a partnerských organizací - předních světových manažerských institucí.

Mezinárodní institut certifikačních studií nabízí ucelené programy umožňující v jednotlivých oblastech aktivně ovládnout soubor účinných konceptů, metod a nástrojů.

Výcvik je založen na principech akčního učení, tj. na řešení aktuálních problémů a reálných situací z praxe zúčastněných manažerů a podniků. Programy jsou založené na systému kreditů získávaných v tuzemské a mezinárodní části přípravy.

Studium v ČR probíhá formou 3-denních seminářů konaných jedenkrát měsíčně. Mezinárodní studia se realizují podle individuální volby formou účasti ve špičkových projektech a akcích partnerských organizací - předních světových manažerských institucí. Absolventi ?InterProgramů' v nich získávají přístup k "best practice" v podnikatelském řízení nejlepších světových korporací.

InterMarketing

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.