Efektivní telefonická komunikace III - pro pokročilé operátory CC

Kurz na míru

Základní info

Náročnost práce v CC a její specifika, nejčastější důvody fluktuace a její důsledky , nejčastější nedostatky v práci operátorů CC.
Základní styly a teorie vedení, motivační faktory, zásady motivování druhých, motivace pochvalou - motivace pokáráním, vedení hodnotícího pohovoru, důležitost zpětné vazby, delegování, schopnost přesvědčit druhé.
Podstata koučování, struktura koučovacího rozhovoru.
Prodej po telefonu - příprava a struktura rozhovoru, příprava otázek a jejich používání, aktivní naslouchání, logická argumentace, zjišťování potřeb klienta, prezentace produktu.
Emoce a zákazník.
Jak zvládnout problémové typy klientů, zvládání námitek.

Efektivní telefonická komunikace III - pro pokročilé operátory CC

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.