Efektivní obsluha klíčových zákazníků - KAM (2denní trénink)

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro: obchodníky, kteří vytvářejí a obsluhují trhy klíčových zákazníků

Trénink je zaměřen na dovednost efektivně vykonávat servis klíčovým zákazníkům. Je převážně zaměřený na techniky a dovednost „dotazování se“. Hlavním cílem je naučit účastníky průběžně a důsledně získávat potřebné informace o potřebách zákazníka, o jeho plánech, o aktivitách konkurence a naučit se je využívat při prodeji. Cílem je dokázat „vytvářet kooperativní dlouhodobé vztahy“ se svými zákazníky. Zajistit si konkurenční výhodu a „neminout“ příležitost k dalšímu prodeji nebo crossellingu.

Témata:

  • Jak získávat potřebné informace
  • Osobní kontakt jako součást servisu
  • Jak pracovat s konkurencí
  • Jak spravovat potřebné informace
  • Jak budovat „kooperativní vztahy“ se zákazníkem a jeho lidmi
  • Jak si vytvořit dobrou náladu (osobní rozvoj)

Efektivní obsluha klíčových zákazníků - KAM (2denní trénink)

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a tři ? Součet zapište číslicemi.