Efektivní obsluha klíčových zákazníků - KAM (2denní trénink)

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro: obchodníky, kteří vytvářejí a obsluhují trhy klíčových zákazníků

Trénink je zaměřen na dovednost efektivně vykonávat servis klíčovým zákazníkům. Je převážně zaměřený na techniky a dovednost „dotazování se“. Hlavním cílem je naučit účastníky průběžně a důsledně získávat potřebné informace o potřebách zákazníka, o jeho plánech, o aktivitách konkurence a naučit se je využívat při prodeji. Cílem je dokázat „vytvářet kooperativní dlouhodobé vztahy“ se svými zákazníky. Zajistit si konkurenční výhodu a „neminout“ příležitost k dalšímu prodeji nebo crossellingu.

Témata:

  • Jak získávat potřebné informace
  • Osobní kontakt jako součást servisu
  • Jak pracovat s konkurencí
  • Jak spravovat potřebné informace
  • Jak budovat „kooperativní vztahy“ se zákazníkem a jeho lidmi
  • Jak si vytvořit dobrou náladu (osobní rozvoj)

Efektivní obsluha klíčových zákazníků - KAM (2denní trénink)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.