Základní info
Analytické, komunikační a odborné schopnosti konzultantů Business Elevator jsou nástroje, které využívají společnosti pro zkvalitnění vnitřních i vnějších procesů v oblasti komunikace.
A) Audit a konzultace
sledování a vyhodnocení komunikačních procesů
řešení krizových situací v komunikaci
analýza komunikace s vnějším a vnitřním zákazníkem
komunikace a firemní cíle
personální audit
B) Certifikace a osobní rozvoj zaměstnanců
zapracování oblasti komunikace do certifikace zaměstnanců
možnost rozvoje osobnosti a komunikace jednotlivých zaměstnanců
C) Komplexní vzdělávací proces pro získání strategické výhody
analýza vzdělávacích potřeb v oblasti komunikace
vytvoření dlouhodobého vzdělávacího plánu (v rámci certifikace, kariery)
D) Supervize
sledování uplatnění získaných dovedností u vybraných zaměstnanců
účast při jednáních se zákazníkem, prezentacích, poradách
vyhodnocení krizových situací