Call training

Kurz na míru

Základní info

Jsme specializovaná divize vzdělávání předního komunikačního centra v ČR. Nabízíme programy a tréninky, které umožní Vaši specializaci v oblasti hlasové komunikace.

Naši lektoři, bez výjimky, mají bohatou zkušenost s telemarketingem a s praktickým tréninkem operátorů. Rozumí problematice telemarketingu nejen v teorii, ale i v praktických oblastech a problémech. Od vzniku našeho callcentra jsme proškolili více jak 2000 operátorů. Nabízíme Vám nadnárodní standard vzdělávání.

Semináře se z pravidla konají ve studiu komunikačního centra TeliaCall, kde je možné využít veškeré vybavení provozu callcentra. Dle dohody s klientem je možné využít i jeho vlastních či jiných tréninkových prostor.

Naši klienti mají možnost vidět profesionály přímo v akci formou příposlechů a trénovat v skutečném callcentru s veškerým technickým vybavením. Výcvik operátorů není teoretický, ale je provázaný s realitou operátorů a callcentra.

Cílem vzdělávacích programů TeliaCall Training je zkvalitnění obchodního vztahu mezi Vámi a Vašimi klienty, což znamená
* zvýšení standardu telefonické komunikace s klientem
* zvýšení Vašich prodejů
* posílení věrnostního vztahu zákazníků vůči Vaší firmě

Call training

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.