Základy marketingu - marketingové řízení

Kurz na míru

Základní info

Určeno
manažerům, kteří nejsou přímo na marketingových pozicích, ale chápou, že lepší pochopení této oblasti patří do základních znalostí všech vedoucích

Cíl
Pochopit, co je marketing a co je orientace na zákazníka

Obsah
Marketing, jeho postavení ve firmě a marketingový přístup ve vedení firmy
Marketingový mix a jak s ním pracovat (Výrobek/ služba - životní cyklus, cenová politika - metody tvorby cen, jak využít cenových změn, distribuční a obchodní politika - kritéria výběru, komunikace s trhem - reklama a propagace, PR a jiné)
Analýza a segmentace trhu ( makroprostředí, zákazníka, konkurence)
Marketingové informace a jejich zpracování

Základy marketingu - marketingové řízení

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.