Základní info
  Cíle
  - u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení
- zvýšit u pracovníků marketinku vědomí, že neefektivní využívání obchodních zástupců ke sběru informací je plýtvání lidským potenciálem obchodního oddělení
- vylepšit a standardizovat komunikaci mezi odděleními
 
 Workshop je určen pro
 prodejce, obchodní zástupce a vedoucí pracovních oddělení a pracovníky marketinku.
  
  
 Obsah 
 Marketink
 Definice cílů
 Identifikace problémových bodů ve vztahu marketinku a obchodu
 Návrh ideálního vztahu
 Zpracování návrhu opatření
  
 Charakteristika a forma
  - rozsah workshopu je 1 den
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze a práce ve skupinách
 
 Přínosy
  - workshop přinese zlepšení spolupráce obchodu s marketinkem a tím se vytvářejí předpoklady pro efektivnější působení na trhu a získávání konkurenčních výhod
 
 Podrobnější informace o obsahu a metodice workshopu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE