Základní info
Podle výzkumů sociologů je neefektivní vnitřní komunikace ve firmě zdrojem téměř 60 % problémů firmy. Proto je nutné se vnitřní komunikací systémově zabývat, a to nikoliv jen z pohledu prezentace a naslouchání. Vnitrofiremní komunikaci je žádoucí začít vnímat jako součást vnitřní architektury firmy. Absolventi našeho programu se naučí přistupovat ke komunikaci ve firmě systémově, vytvářet si komunikační cíle a plány, respektující informační a komunikační potřeby, a to jak vlastní tak i spolupracovníků, a volit přiměřený komunikační kanál.
Obsah:
Analýza současného stavu vnitřní komunikace
Integrovaná komunikační strategie
Stanovování komunikačních cílů a tvorba komunikačních plánů
Obsah firemní komunikace – co musí být ve firmě odkomunikováno
Sdílení informací, sdílení znalostí
Formy a prostředky firemní komunikace
Nejčastější problémy ve vnitřní komunikaci firmy
Odpovědnost za vnitřní komunikaci
Nástroje testování funkčnosti vnitřní komunikace