Vedení výběrového rozhovoru

Kurz na míru

Základní info

 

  • Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje?

  • Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?

  • Jak se naladit na posluchače, abychom vytvořili atmosféru důvěry, otevřenosti a klidu, vytvoření takzvaného RAPORTU

  • Jak zahájit rozhovor, Struktura 4 MAT

  • Na co zaměřit svoji pozornost aneb z čeho získáváme informace o uchazeči

  • Otázkománie aneb umění pokládat otázky – forma otázek (otevřené/uzavřené, pozitivní/negativní), okruhy a oblasti otázek, zvídavé otázky a jak jít více do hloubky

  • Kreativní způsoby a struktury dotazování: Logické úrovně, Kolo balance, Škála, 7 statečných otázek, struktura G R O W, Otázky S W O T a jejich obrazová varianta, Zázračná otázka Steva de Shazera ve výběrovém řízení, Závěrečná otázka

  • Jak ukončit a zarámovat rozhovor s uchazečem (termíny, follow-up, závazky, jeho otázky…)

 

Vedení výběrového rozhovoru

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.