Základní info
Výcvikový programy pro ředitele škol a zástupce ředitelů škol
* manažer dříve a nyní - změny v pojetí manažerské práce a manažerských přístupů; náhrada modelu "jeden nahoře, ostatní dole", tedy klasického příkazového vedení, modelem leadershipu (vedení vůdcovstvím), motivačním přístupem
* motivování a demotivování spolupracovníků stylem řízení - vedení a motivování prostřednictví vůdcovství a příkazové vedení
* využití emoční inteligence pro vytvoření pozitivního klimatu; emoční inteligence; když chytrý je hloupý - důsledky emoční negramotnosti, význam emocí, biologické projevy emocí, schopnost účinně působit na emoce vlastní a účinně působit na emoce druhých
* co potřebuje manažer umět, aby dokázal dobře vést a motivovat spolupracovníky (podle Warrena Bennise)
* čím jsou motivováni efektivní "šéfové"
* nejčastější osobnostní slabiny adeptů vůdcovství
* ohodnocení vlastních dovedností pro vedení
* jak se stát vůdčí osobností