Vedení obchodního týmu

Kurz na míru

Základní info

 

 

  • Jak dosáhnout a udržet motivaci prodejního týmu?
  • Jak získat do prodejního týmu schopné lidi?
  • Jak vypadá ideální zácvik obchodníků?
  • Jak analyzovat výsledky prodeje, najít rezervy a využít je?
  • Jak pracovat s prodejci a vést je k vyšší efektivitě obchodního jednání?
  • Které návyky mají ti nejlepší obchodníci?
  • Jak dosáhnout zodpovědnosti a samostatnosti jednotlivých členů prodejního týmu?
  • Jak vypadá kvalitní systém hodnocení prodejců či prodavačů?

Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na semináři Vedení obchodního týmu.

Popis

Jako každá činnost i vedení obchodního týmu má svá přesná pravidla. Existují osvědčené metody a zákony, které nemusíte znovu objevovat, stačí jim jen porozumět a zavést je do praxe. Pokud máte ve firmě schopné prodejce, máte předpoklad k tomu být obchodně úspěšní. Pokud však máte ještě i schopného vedoucího prodeje, který dokáže své prodejce správně podchytit, motivovat a vést ke stabilním výkonům, váš úspěch je zaručen. Nemusíte mít hned tým hvězdných prodejců na to, abyste byli úspěšní. Potřebujete mít hvězdného vedoucího prodeje, který dokáže z vašich obchodníků vytěžit to nejlepší a vybudovat z nich vítězný tým.

Komu je seminář určen?

Majitelům firem, manažerům prodejních týmů, vedoucím prodejen a všem lidem, kteří zodpovídají za zácvik a řízení obchodníků.

Přínos

Absolvent semináře dokáže efektivně zorganizovat oddělení prodeje, umí přivést lidi k výkonům a má neustálý přehled nad jejich výsledky. V případě zhoršení výsledků dokáže situaci otočit správným směrem, pro své lidi je vzorem a oporou. Umí vytvořit tvořivou a příjemnou atmosféru a naplno využít potenciál svých lidí.

Jak seminář probíhá?

Seminář kombinuje výklad trenéra s diskuzí účastníků a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech. Trenér je vždy odborník a hlavně praktik z dané oblasti. Přednášenou teorii doplňuje mnoha příklady z vlastní praxe. Účastníci v rámci semináře vypracovávají praktická cvičení, aby si mohli ihned vyzkoušet, zda přednášená řešení jsou pro ně funkční.

Délka semináře: 1 den

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj.přímo u klienta.

 

Vedení obchodního týmu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.