Základní info
O týmové práci se často mluví jako o účinném prostředku ke zvýšení nejen produktivity a efektivity výroby, ale i prodeje a dalších činností v moderním podniku. V týmu se dají problémy diagnostikovat a řešit mnohem efektivněji, než se to daří jednotlivcům.
CÍLE
seznámit se základními nástroji řešení problémů v týmech, s výhodami a přínosy týmové práce i s úskalími, kterým je třeba se vyhnout.
TÉMATA
jaké typy problémů se dají v týmu řešit
složení týmu a základní typy rozhodování, práce v týmu
brainstorming
afinní diagram a šipkový diagram
Ishikawův diagram
matice rozhodování a multivoting
Paretův diagram
storyboard - vizualizace myšlenek
METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií i vlastních příkladů z praxe. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 12