Tvorba efektivních týmů ve firemní praxi

Kurz na míru

Základní info

Zaměření kurzu

Kurz je zaměřen na rozvíjení dovedností těch, jejichž úspěch závisí na práci jimi vedených týmů.

Komu je kurz určen

Určeno pro vedoucí pracovníky v obchodních a prodejních útvarech, vedoucí týmů, majitele firem a všechny zaměstnance obchodních a prodejních útvarů, kteří se chtějí zdokonalit v tvorbě efektivních týmů.

Zkrácený obsah

  • Jak vytvořit tým, na co se zaměřit
  • Front office x Back office a jeho role
  • Role vedoucího
  • Ostatní týmové role
  • Zodpovědnost obchodních týmů
  • Orientace na zákazníka
  • Orientace na výkon
  • Jak měřit efektivitu prodejních týmů
  • Prodává tým
  • Motivace jednotlivců a obchodních týmů

Místo konání

Neuron consulting, s.r.o., Kratochvílova 1

Metody a techniky

Trénink je sestaven na praktických zkušeností se sestavováním týmů v různých odvětvích obchodu. Kurz vedou lektoři s praktickými zkušenostmi s tvorbou obchodních týmů v mezinárodním prostředí. Kurz je tvořen z 50 % příklady z praxe společností, 50 % kurzu tvoří praktická cvičení nebo modelové situace z praxe. Účastníci se naučí tvorbě efektivních týmů, definování rolí v rámci týmů, motivaci, jak měřit efektivitu. Kurz je zároveň sdílením zkušeností účastníků v oblasti tvorby a motivace efektivních obchodních týmů.

Podklady k tréninku budou v tištěné podobě s prostorem pro poznámky účastníků, formát A4 kroužková vazba.

Účastníci obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

                         Více informací naleznete zde: 

Tvorba efektivních týmů ve firemní praxi

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.