TQM - Total Quality Management

Kurz na míru

Základní info

Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.




CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku




TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců




METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.




DÉLKA KURZU: 2 DNY




MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14




PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.
Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.




CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku




TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců




METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.




DÉLKA KURZU: 2 DNY




MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14




PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.

TQM - Total Quality Management

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.