Základní info
Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.
CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.
Totální řízení kvality je stálicí na hvězdném nebi managemetu. Tento celostní přístup k podnikání je vhodné zavést tam, kde je nutné odrazit silnou konkurenci nebo tam, kde se odhodlali k zásadní změně přístupu k podnikání. Většina velkých světových firem má zaveden TQM nebo metody podobné, od TQM odvozené.
CÍLE
seznámení se základy TQM a celkovou nutnou změnou, která se v podniku musí odehrát po rozhodnutí dát se cestou totálního řízení kvality
seznámení s výhodami zavedení tohoto systému a s dopady na image, ekonomiku a celkové vystupování podniku
TÉMATA
TQM a příběh jeho vzniku
základní myšlenky TQM
základní nástroje TQM a stavební kameny
srovnání TQM a dalších přístupů
úloha managementu při zavádění TQM
management procesů
neustálé zdokonalování
spokojenost zákazníků a její měření
změny v podnikové kultuře, chování a postojích zaměstnanců
METODA
Účastníci se seznámí s teoretickými základy a nástroji, které během kurzu použijí na řešení případových studií a řešení vlastních příkladů z praxe. Během kurzu se střídá skupinová práce s individuálními úkoly. Účastníci sami přispívají svými poznatky a zkušenostmi k řešení cvičných úkolů a skupinových cvičení.
DÉLKA KURZU: 2 DNY
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 14
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určený pro všechny, kteří se chtějí s TQM seznámit nebo jej přímo zavést v podniku.