TOP C - Úspěšný telemarketing

Kurz na míru

Základní info

Zvyšte vaši efektivitu při telefonování

Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra, asistentka, obchodník či manažer – každodenně přicházíme do telefonického kontaktu s našimi zákazníky. To, jakým způsobem telefonicky komunikujeme, přímo ovlivňuje úspěšnost a zisky naší společnosti. Pokud budeme zákazníkovi poskytovat profesionální služby, naučíme se jak jednat s rozčíleným zákazníkem, klást cíleně zaměřené otázky či zdokonalíme-li naši rétoriku v telefonu, budeme úspěšnější.

Obsah kurzu:

„  Vaše role a vztahy se zákazníky

„  Telefonní prodejní proces

„  Plánování a příprava telefonického rozhovoru

„  Proč lidé kupují

„  Získání zájmu volaného a úspěšné navázání hovoru

„  Zapojte to nejlepší, co je ve vašem hlasu

„  Jak uklidit pocuchané nervy

„  Umění naslouchat

„  Umění správně se ptát

„  Komunikační techniky

„  Jak se naučit číst myšlenky

„  Jak přistupovat k odmítnutí

„  Úskalí komunikace po telefonu

„  Time management kontaktu se zákazníkem

„  Úspěšné zakončení hovorů

Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám?

Kontaktujte nás.

TOP C - Úspěšný telemarketing

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.