Základní info
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je důležité pro každého, kdo chce být úspěšný. Dozvíte se jak rozvinout své komunikační dovednosti, jak efektivně naslouchat, jak mluvit s vašimi zákazníky či kolegy
Obsah kurzu
- Pracovní komunikace
- Komunikační filtry a styly
- Umění správně pokládat otázky
- Schopnost naslouchat
- Důležitost řeči těla - neverbální komunikace
- Vytvoření důvěry
- Význam pozitivní komunikace
- Komunikace na úrovni v zaměstnání
- Poskytování a přijímání zpětné vazby
- Sdělování a přijímání nepříjemných zpráv
- 4 Dimenze sdělení v komunikaci
- Typické rozhovory
- Praktické příklady a komunikační cvičení
Chcete tento kurz šitý na míru vašim potřebám?
Kontaktujte nás.