Time Management

Kurz na míru

Základní info

Manažerské dovednosti
Time management je považován za soubor postupů, doporučení a nástrojů,
které Vám umožní si efektivně plánovat a využívat pracovní i osobní čas.
Umění zvládat pracovní úkoly a skloubit pracovní povinnosti a osobní život
je také záležitostí dobrého time managementu, čili schopnosti přiměřeně
si plánovat čas a rozvrhnout všechny pracovní a osobní povinnosti i volný
čas. Pokud se naučíte efektivně plánovat a organizovat svůj čas, předejde-
te mnoha stresovým situacím, zátěži či konfliktům.

Komu je školení určeno

• každému, kdo je nespokojen nebo od sebe očekává lepší organizování
  činností a úkolů v čase
• pracovníkům hledajícím cestu k vyšší efektivitě či produktivitě své práce
• těm z Vás, kteří chtějí při zachování nebo zlepšení současných
  pracovních výsledků stihnout i další aktivity
• všem, kterým záleží na nich samých a lidech v jejich okolí

Obsah školení

• kvadranty priorit
• cíle a jejich kategorizace
• činnosti vedoucí k dosažení cílů
• zásady plánování času
• zásady denní organizace
• techniky pro efektivnější využití času
• rozhodování a organizace času
• sestavujeme si svůj plán

Co Vám školení přinese

Naučíte se stanovit si svoje priority a hierarchizovat činnosti. Osvojíte si
základní dovednosti plánování v různém časovém horizontu a efektivního
organizování činností v čase. Budete mít možnost trénovat zásady a pravi-
dla organizace dne a naučit se tak se svým časem dobře hospodařit.

Time Management

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.