Základní info
Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy
Proč optimalisovat interní firemní procesy?
Inpirace pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání!
Obsah:
Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní brief! Ušetřit čas při psaní briefu může znamenat zbytečně prodloužit projekt. Co je psáno, to je dáno — brief je pojistka při práci v reklamě. Víte, co vše by mělo zadání formou briefu obsahovat?
- Klientský a kreativní brief a zákonitosti jeho tvorby
- Kdo brief schvaluje a kolik času mu věnovat, jak nad ním diskutovat
- Týmová spolupráce: rozdělení kompetencí, vymezení odpovědnosti členů týmu
- Model práce a úspěšného fungování komunikační agentury - interní firemní manuál
- Monitoring reklamních aktivit konkurence - jak se poučit a jak vnímat konkurenční reklamy
- Kde se ztrácí čas a energie při tvorbě reklamy - kritické body
Cíle a přínosy:
- Dostanete návody, jak dělat originální reklamní kampaně, kterými svou firmu a značku na trhu odlišíte
- Naučíte se psát inspirativní klíčové sdělení reklamní kampaně
- Pochopíte, jak popsat detailně cílovou skupinu a proč tomu věnovat čas
- Naučíte se dělat rozpočty a obhájit si je
- Zjistíte, kolik stojí různé typy práce v reklamě
- Výsledek: stanete se lepším profesionálem na pozici - Key account manager a nebo Account manager
Cílová skupina:
- Account oddělení v reklamních agenturách
- Marketingová oddělení firem
Metody a techniky:
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná diskuse účastníků
Časová náročnost: 1 den, tedy 8 hodin workshopu
Cena akce: 5.000 Kč plus DPH na jednu osobu *
* Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta - nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce