tacs - Kvalita a orientace na zákazníka

Kurz na míru

Základní info

Kvalita a orientace na zákazníka

kurz je určen pro:
pracovníky managementu. Předběžné znalosti nejsou požadovány.

rozsah:
2 dny

absolvent získá:
  podklady pro analýzu vztahu se zákazníky,
  přehled o nástrojích pro budování a upevňování loajality zákazníka,
  schopnost aplikace přístupů RM a CRM.

popis:
Pochopení zákaznické orientace jako základního východiska pro budování vztahového marketingu, politiku kvality a služeb, pro zvyšování loajality zákazníka, dosahování konkurenční výhody a rozvoje péče o zákazníka. Přispět ke správnému chápání firemních hodnot a podnikatelské strategie a k jejich konzistentnímu prosazování směrem ke koncovému zákazníkovi. Naučit se aplikovat základní koncepty a principy v oblasti kvality a služeb a využívat je v rámci vlastní organizace. Kurz je připravován ve spolupráci s Bureau Veritas.

obsah:
Zákaznické orientace jako ústřední sdílená hodnota v poslání firmy a zdroj pro diferenciaci
RM (Relationship Marketing) a CRM (Customer Relationship Management)
Faktory na strategické a taktické úrovni pro budování a upevňování loajality zákazníka
Aplikace vybraných modelů
SERQUAL (model kvality služeb)
TQM a EFQM
ilustrace "best practices" prostřednictvím příkladů a studií

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003

 

tacs - Kvalita a orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.