Základní info
Komu je kurz určen?
- Majitelům firem
- Vrcholovým manažerům
- Vedoucím projektů
- A všem, kdo potřebují strategicky myslet.
Rozsah
Popis kurzu
Aby se vaše společnost stala českou či evropskou jedničkou na trhu, musí mít dobře formulovanou vizi – kam chce dojít – čeho chce dosáhnout za tři až pět let. Pak musí mít dobře formulovanou strategii – prováděcí kuchařku vize. Vizi a strategii musí management „rozprostřít“ mezi všechny zaměstnance. Modul strategického řízení je nejdůležitějším modulem vůbec.
Přínos pro kurzisty
V třídenním kurzu si manažeři uvědomí naléhavost strategického řízení firmy. Účastníci se naučí rozpoznávat trendy ve svém oboru a v oborech souvisících, které mohou mít zásadní vliv na jejich podnikání. Naučí se strategickému myšlení a strategickému pohledu na vše, co dělají a co je obklopuje. Naučí se pracovat se strategickými analýzami, používat strategické prognózování, vytvářet vize a prováděcí strategické plány. Vytvoří si vzorový strategický plán pro svou firmu.
Obsah
- Zvyšující se turbulence světa: ekonomické, politické, přírodní, technologické
- Rozbor strategií úspěšných firem
- Rozbor strategie neúspěšných firem
- Moderní zaměření strategického řízení, kudy kráčí úspěšný svět
- Mise, Vize
- Srovnávání se s konkurencí – benchmarking , Srovnávání se s možnostmi firmy
- Strategické analýzy
- Zachycení a porozumění slabým signálům budoucích trendů
- Tvorba strategického plánu
- Zaměření firmy – strategický marketing
- Strategické ŘLZ
- Finance, výroba a investice
- Skokové inovace
- Vytvoření Rady pro strategické řízení
- Trénink strategického myšlení
- Teorie her jako nástroje strategického myšlení
- Nácvik strategických her
Metody výuky
- Trénink, výcvik v tvorbě strategie a strategických i taktických plánů
- Interaktivní zážitková výuka – hraní strategických her
- Facilitace skupinových procesů.
Lektorský tým
- Karel Červený, MSc., MBA
- RNDr. Ing. Petr Bláha, MBA
Cena
Smluvní. Sdělujeme ji jen vážným zájemcům při osobní návštěvě.