Sociální sítě jako pomocník firmám

Kurz na míru

Základní info

Školení zaměřené na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy se zákazníky (CRM – Customer relationship management). Obsahem školení není nudný popis postupů, ale poskytnutí dobrých nápadů a cenné inspirace.
Na školení získáte celou řadu praxí ověřených metod a nabytých zkušeností, jak co nejefektivněji využít sociální sítě pro vaši firmu a podnikání.

Školení je určeno pro marketéry, specialisty na PR a CRM, stejně tak jako pro manažery plánující rozvoj společnosti. Od účastníků se neočekává žádná předchozí odborná znalost.

Osnova školení:

  • Proč se sociální sítě staly fenoménem dnešní doby
  • Jaký je reálný potenciál komunit tvořených na sociálních sítích
  • Sociální sítě a jejich podobnost s ohněm
  • Jaké metody a nástroje se dnes používají
  • Odstrašující příklady nepochopení sociálních sítí
  • Hlavní rozdíly mezi největšími sociálními sítěmi
  • Sociální sítě jako nástroj k propagaci
  • Sociální sítě jako nástroj pro průzkum trhu
  • Sociální sítě jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky
  • Síla a potenciál virálního marketingu
  • Jak používat placené služby (PPC kampaně) na Facebooku
  • To nejdůležitější o pravidlech Facebooku
  • Diskuze a připomínky k tématu

Sociální sítě jako pomocník firmám

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.