Sociální sítě a efektivní komunikace

Kurz na míru

Základní info

Jak a proč být vidět na sociálních sítích?

Ušetříte na reklamě a získáte přímou zpětnou vazbu od zákazníků

Obsah:

Počet aktivních uživatelů sociálních sítí prudce roste, stejně tak se prodlužuje doba, kterou trávíme každý den na Internetu - čím dříve začnete s propagací své osoby a svého podnikání, tím lépe. Ano, více než 3 miliony uživatelů Facebook je v ČR a více než miliarda celosvětově! Zapojte i své zákazníky přímo do procesu tvorby značky, zapojte se do trendu rozvíjející se komunikace na sociálních sítích a na Internetu!

Pokud se naučíte fungovat na sociálních sítích, můžete navazovat a utužovat obchodní kontakty, doporučovat výrobky/služby, získávat nové zaměstnance… a především získáte hodnotnou zpětnou vazbu od svých zákazníků, můžete s nimi vést dlouhodobě interaktivní dialog. Jak umíte využít změnu nákupního chování spotřebitelů? Jak jste se aktivně zapojili do dialogu se zákazníkem na sociálních sítích?

  • Jak zařadit sociální sítě a nová media do jednotné komunikační strategie své značky a firmy
  • Jak smysluplně napojit svůj web na sociální sítě a co to přinese pro SEO
  • Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook - jak získávat přátele a fanoušky své stránky
  • Jak psát svůj blog
  • Proč si založit elektronický newsletter/magazín
  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis c.v. na LinkedIn
  • Jak dělat a nedělat virální video - ukázky virálního marketingu
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Limity komunikace na sociálních sítích

Cíle a přínosy:

  • Zjistíte, co dobrého sociální sítě přináší - a co přinést nemohou
  • Ukážeme Vám, jak si udělat odpovídající osobní profil na Facebook
  • Pochopíte, jak založit a spravovat stránku na Facebooku pro svou firmu a jak ji plnit atraktivním obsahem
  • Poznáte, jak využít efekt buzz marketingu
  • Naučíte se vyhnout nejčastějším chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky a firmy
  • Zjistíte, jak vyhodnotit a změřit skutečný reálný výsledný efekt, obchodní přínos

Metody a techniky:

  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná diskuse účastníků

Časová náročnost: 1 den, tedy 8 hodin workshopu

Cena akce: 5.000 Kč plus DPH na jednu osobu *

* Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta - nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Sociální sítě a efektivní komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.