CÍLE MODULU:
Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly vedení, efektivní komunikací, motivací, výběrem a rozvojem obchodních zástupců a prodejců.
HLAVNÍ TÉMATA:
§ obsah a definice pojmu Sales Force Management
§ role manažera v rámci týmu a celé společnosti
§ výběr prodejního personálu vč. konceptu STAR
§ výcvik prodejního personálu (věcná a psychologická příprava, diagnostika potřeb zákazníka, sestavování a prezentace nabídky, práce s námitkami, argumentace, prodejní techniky, vyjednávání, ukončení obchodní transakce)
§ styly vedení obchodních týmů
§ týmová komunikace, týmové řešení problémů, stavba týmu a jeho dynamika
§ práce s prodejním týmem, motivace prodejců
ROZSAH MODULU: 3 dny
Klíčová slova: sales force management, prodejní personál, koncept STAR, diagnostika potřeb, prezentace, argumentace, prodejní techniky, vyjednávání, obchodní transakce, uzavření obchodu, prodejní tým