Základní info
Účastníci
Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
Cíle
* Posílit a povznést na vyšší úroveň kreativní dovednosti účastníků
* Vysvětlit kreativitu a její význam pro rozhodování
* Procvičit kreativní techniky
* Využít dovednosti kreativity získané v průběhu workshopu v pracovním procesu.
Obsah
* Úvod workshopu
* Definice kreativity
* Identifikace osobních zábran, které brání kreativitě
* Návrh individualizovaného kreativního prostředí
* Využití kreativních technik k podpoře kreativního úsilí
* vztah mezi kreativitou a ochotou riskovat
* Vztah kreativity k firemní kultuře a budoucím potřebám firmy
* Motivace a podpora spolupracovníků ke kreativnímu úsilí
* Osobní akční plán ke zvýšení kreativního úsilí
* Využití dovednosti kreativity v pracovním procesu.
* Akční plánování a závěr workshopu
Délka
Kurz je jednodenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.