Základní info
Firma, která chce být úspěšná, musí umět oslovit nejen rozum svých klientů, ale především získat jejich náklonnost, jejich srdce - působit na jejich pocity. Kvalitní produkt již nestačí, zákazník se především rozhoduje na základě svých celkových pocitů. Manažeři byli doposud vzděláváni a vedeni tak, aby dokázali rozhodnout rozumově, ale pracovat s pocity se neučili. Náš trénink doplněný výkladem, pomůže Vašim pracovníkům více vnímat pocity a vytvářet „pocitové strategie“- řídit pocity druhých lidí.
Obsah:
Role a poslání emoční inteligence (EQ) v našem soukromém i pracovním životě
Emoční negramotnost
Emoční gramotnost - tři lekce emoční gramotnosti
Emoční síla firemní kultury
Cílené vytváření emoční atmosféry ve firmě
Vytváření „pocitových strategií“ - cílené působení na pocity klientů
Jak si určíte svůj emoční typ