Základní info
Charakteristika:
Kurz vede účastníky ke kvalitativně novému přístupu k personálnímu řízení a realizaci personálních činností moderními prostředky a nástroji. V praxi to znamená, že manažeři všech stupňů řízení se podílí na jednotlivých činnostech personálního managementu ve spolupráci s personálním útvarem.
Určeno pro:
- manažery všech stupňů řízení, kteří nepracují v personálním oddělení
Co se naučíte:
* porozumět významu firemní kultury a podílu jednotlivých manažerů na jejím budování
* efektivně spolupracovat s personálními manažery
* zlepšovat využití a rozvoj schopností lidských zdrojů ve firmě
* rozvíjet komunikační schopnosti a dovednosti pro vedení pohovorů s pracovníky
Témata:
* Činnosti personálního managementu
* Klíčové faktory výkonu organizace
* Podíl manažera na rozvoji podnikové kultury
* Podíl manažera na vybraných činnostech personálního managementu - popisy pracovních míst, získávání a výběr pracovníků, řízení adaptačního procesu nových pracovníků, hodnocení pracovníků, vzdělávání a rozvoj pracovníků
* Praktické zkušenosti pro vedení různých pohovorů
Metody výuky:
- výklad a moderovaná diskuse
- praktický nácvik modelových situací
- řešení případových studií
Rozsah kurzu:
2 výukové dny