Základní info
  Charakteristika:
Kurz vede účastníky ke kvalitativně novému přístupu k personálnímu řízení a realizaci personálních činností moderními prostředky a nástroji. V praxi to znamená, že manažeři všech stupňů řízení se podílí na jednotlivých činnostech personálního managementu ve spolupráci s personálním útvarem.
Určeno pro:
- manažery všech stupňů řízení, kteří nepracují v personálním oddělení
Co se naučíte:
 * porozumět významu firemní kultury a podílu jednotlivých manažerů na jejím budování
 * efektivně spolupracovat s personálními manažery
 * zlepšovat využití a rozvoj schopností lidských zdrojů ve firmě
 * rozvíjet komunikační schopnosti a dovednosti pro vedení pohovorů s pracovníky
Témata:
 * Činnosti personálního managementu
 * Klíčové faktory výkonu organizace
 * Podíl manažera na rozvoji podnikové kultury
 * Podíl manažera na vybraných činnostech personálního managementu - popisy pracovních míst, získávání a výběr pracovníků, řízení adaptačního procesu nových pracovníků, hodnocení pracovníků, vzdělávání a rozvoj pracovníků
 * Praktické zkušenosti pro vedení různých pohovorů
Metody výuky:
- výklad a moderovaná diskuse
- praktický nácvik modelových situací
- řešení případových studií
Rozsah kurzu:
2 výukové dny